نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

راه های ارتباطی با شبکه آی فیلم2

شبکه جهانی آی فیلم 2  راه های ارتباطی مختلفی را جهت سهولت دسترسی و ارتباط دوسویه با بینندگانش فراهم کرده که در ادامه می خوانید:

بخش «دریچه تماس با ما» در وبسایت آی فیلم 2

برای مخاطبانی که با وبسایت آی فیلم 2 آشنایی دارند این بخش کاملا مشخص است. شما با وارد شدن به آدرس fa2.ifilmtv.com  می توانید گزینه «دریچه تماس با ما» را پیدا کرده و وارد این قسمت شوید.

این بخش شامل قسمت هایی همچون«تصایر شما»، «نظرات شما»، «فایل های صوتی شما»، «ویدیوهای شما»، «دیدگاه شما» و «نظرسنجی» می باشد.

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 با کلیک کردن بر روی هر بخش می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات، ویدیو، تصاویر و پیام های صوتی خود را ارسال کنند.

قابل ذکر است که موارد ارسال شده از سوی مخاطبان، پس از تایید به طور روزانه در همین بخشها ثبت می گردد.

«پنجره آی فیلم» دریچه ارتباطی میان ما و شما 

با گذشت دو سال از آغاز نشر برنامه تعاملی «پنجره آی فیلم» این برنامه توانسته پل ارتباطی خوبی بین تلویزیون آی فیلم2 و مخاطبانش ایجاد کند.

در این برنامه نظرات مخاطبان خوانده می شود، نگاهی به عکس‌ها و ویدئوهایی که آنها ارسال کرده اند انداخته می شود و اطلاعاتی راجع به برنامه‌های در حال نشر این کانال تلویزیونی ارائه می‌شود.

«پنجره آی فیلم» در روزهای یکشنبه ، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت 20:45 شب به وقت تهران و کابل و 22:15 به وقت دوشنبه از آی فیلم 2 نشر می شود.

شماره «0093787449899» آسان ترین راه ارتباطی آی فیلم2

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 می توانند با ذخیره کردن شماره «0093787449899» در تلفن های خود هم از طریق «سامانه پیامکی» و هم از برنامه پیامرسان «واتس آپ» تمامی درخواست و پیشنهادات یا فلم و عکس هایشان را ارسال کنند.

صفحات رسمی آی فیلم2 در شبکه های مجازی 

همچنین صفحات آی فیلم2 در فضای مجازی «اینستاگرام»، «فیسبوک» بستر مناسبی جهت ارتباط بینندگان با عوامل این شبکه می باشد.

مخاطبان آی فیلم 2 با تعقیب کردن صفحه اینستاگرام شبکه آی فیلم 2 به آدرس ifilmtv2 که هم اکنون دارای بیشتر پنجاه هزار دنبال کننده می باشد، می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود ، از جدول نشرروزانه ، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند.

همچنان صفحه فیسبوک این شبکه جهانی با همین آدرس یعنی ifilmtv2 که تاحال بیش از سیصد هزار تعقیب کننده دارد، از دیگر راه های ارتباطی آی فیلم2 با بینندگانش می باشد .

آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما همراهان همیشگی شبکه جهانی آی فیلم2، هستیم.

بیشتر بخوانید:

اگر تماشای سریال مورد علاقه ام را در آی فیلم2 از دست دادم، چه کار کنم؟

م ح

این مطلب را به اشتراک بگذارید